En

jag vill sätta mina fingrar i din mun och bända upp den tills det knakar och spricker

och då vill jag krypa in

mellan tänder och över tungan

vill känna din saliv mot min hud

(jag är naken, har såklart redan slitit av mig mina kläder)

och din käke gnisslar när jag tränger in höfterna

du får dina första kräkreflexer när mina händer glider ner i din hals

jag sprattlar och sparkar för att lyckas ta mig ner

och du gapar och gapar

dränker mig i saliv du inte lyckas svälja

 

men sen ligger jag där

underbart omgiven av rinnande tarmar och ditt bultande hjärta som ekar

jag ska ställa mig upp

placera mitt hjärta bredvid ditt

(hoppas bara att de slår i takt)

och kila in mitt huvud

i ditt huvud

benen i benen och armarna i armarna

jag ska finnas inuti dig

göra dina rörelser

känna dina känslor

jag tänker bli du

fast inifrån

 

och hoppas att det är okej

även om din käke går ur led

men visst skulle det ändå vara bäst

om vi var i samma kropp?

För som det är nu är ju inte hållbart

jag menar, även när man kramas det hårdaste man kan

så räcker det inte

man måste ju hela tiden ha mer

så detta, har jag efter noga övervägande kommit fram till, är vår lösning

vad tror du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0